tirsdag 5. oktober 2010

Et lite livstegn!

Ja, nå var det lenge siden.... og sånn som ukene flyr!
Tenk at lillesøster blir 5 uker i morgen!!!!! 1. september kl 23.55 kom vår lille skjønne prinsesse til verden! Hu var 51 cm lang og veide 3706gr. Og hun er så snill og grei! Sover masse, også på dagen og det har vært godt sånn at jeg også har hatt tid til storesøster de dagene hun ikke har vært i barnehagen! Nå begynner hverdagen å bli normal igjen (far har hatt 2 ukers permisjon og mamma har også vært her 1 uke), og nå står prosjektene i kø! Jeg gleder meg til å ta fatt på litt maling og rydding. - Prosjekter jeg har hatt planer om lenge, men som har blitt utsatt pga et svangerskap hvor jeg har hatt hemolytisk anemi, dvs lav blodprosent som vil si at energien har vært på et minimum og den lille energien jeg har hatt har blitt prioritert på familien! Nå viser heldigvis prøvene at anemien er borte! Fantastisk deilig!!!!!





Måtte jo ha et avtrykk av de små beina (ser jo ikke så små ut på bilde da men...) Avtrykket gjorde jeg sist uke, så hun var 4 uker gammel! Prøvde med henna også, men det var ikke så lett: det blei ett nevetrykk av den ene hånda.... Mamma har kopimaskin, så når jeg skal hjem skal lillesøster "på kopimaskinen". Jeg har gjort det med storesøster også - kjempegøy å ha!

Ha en FIN dag videre!

Håper ikke vi regner bort!!!!



1 kommentar:

  1. Så kjekt at du legger inn oppdateringer på bloggen din :)
    Så bra at anemien er helt borte!! Da får du fokusert energien på d du har lyst til, uten å bli sliten av bare tanken!
    Håper dere har hatt en fin helg!
    Snakkes snart igjen! Klem :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!