tirsdag 16. november 2010

Dåp

Endelig kommer det et nytt innlegg og bilder fra dåpen!.. timene flyr nå når lillesøster har bestemt seg for å være ganske mye mer våken! Dvs nesten hele dagen!!...
(Jeg har hatt store data-problemer i dag og minnebrikka på vårt kamera har klikka, dermed får jeg ikke lasta opp de bildene;( så da blir det bilder kun fra ett av to bord)


Hjemmelaga marsipankake... MmMMmmm;)

Lillesøster sin dåpsdag ble feiret her hjemme i Hogstadvika med familie fra øst, vest og nord! (Broren min kom helt fra Tromsø!!! Det var stas;)
 Det blei en kjempefin dag;)

 Og sånn ble bordpynten!!!

Fargenyansen er gul-lys rosa-fersken-orange!
(og bittelitt gull og seriss)
Man kommer langt med et garnnøste, en godt utsprungen orkide (hele 10 klokker på), en godt utsprungen ildtopp og diverse glass fra skapet!


Bildene får tale for seg!
 Takk til svigerinne med speilrefleks-kamera! Ønsker, ønsker, ønsker meg det til jul!!!!! 










post signature

4 kommentarer:

  1. Så flott bord! Flink du er! Gleder meg til mai;)

    SvarSlett
  2. Anne Panne:) Kor he du kjøpt di fine glassane/flaskene som lysanne står i? Di va RÅ:) Vil haaaa:)

    SvarSlett
  3. Flaskene er kjøpt på salg på No1 og de te telysa er fra Kolnes-Zwerg Blomster! Begge butikkene finner du på Bryggen Senter på Hommersåk;) hihi;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!