fredag 5. november 2010

Litt Reklame.....

Kjenner du til ENJO??? 
- et fantastisk verktøy når du skal gjøre rent i huset! Jeg er blitt helt frelst!!!! Og husarbeid er blitt både gøy og går mye raskere!!!! GENIALT!!!!
Jeg har både hund, småbarn, og mann som nesten alltid kommer skitne inn døra, så dette er et bruks-hjem med mange flekker og skitne flater!.... OG DET FUNKER!!!! 
Å slippe kjemikaler er ikke feil! 
- Et fuktig ENJO-produkt bryter spenningen "mekanisk", slik at vann kan blande seg med fett.... Det høres helt merkelig ut, ikke sant? men det funker!!!!!

Nå har jeg blitt ENJO- forhandler, så har du lyst til å få vite mer om ENJO, være vertinne og ha et ENJO-kurs (og få 30% på 3 produkter) eller bestille varer kan du kontakte meg!!!!!!
(skriv en kommentar her eller send meg en mail på: amstorhaug@hotmail.com)


Ha en strålande helg alle sammen!
Hodet mitt er fylt med barnedåp-planlegging om dagene!.....
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!