fredag 19. november 2010

Mimring....

 


Det var en gang..... Tenk at det gått 8 år!!! Høsten 2002 kjøpte vi denne falleferdige rønna! (De første bildene blei tatt med gammelt kamera, så jeg får ikke visst HVOR bad det var....)

Hytta blei totalrenovert før vi flyttet inn og det meste er det min mann som har æren for! Hagen blei opparbeida litt etter litt. Det skjedde mer enn en gang at jeg kom hjem fra jobb og fant "ett nytt hull i plenen;)" dvs et nytt bed! Dette var en fantastisk plass: god boltreplass ute, ingen naboer (tomten er på 1,3 mål), lunt fra nesten alle vindretninger, kun 5 min å gå til Hommersåk sentrum....

Det eneste problemet og grunnen til at vi måtte forlate Esseveien er at dette er en hytte i LNF-område, og med kun 60km2 (40km2 i grunnflate) å boltre seg på, blei dette for lite for oss... selv om vi grensa til et industriomrråde og med kirke og boligfelt som en av de nærmeste naboene NEI NEI NEI fra kommunen da vi søkte om å få bygge på.....







Nå bor vi her... i Hogstadvika.... en skjønn plass det også!  Vi har masse planer og om ikke altfor lenge har vi forhåpentligvis fått gjort masse her også! Både ute og inne!.... må bare vente litt på kommunen først...


fin fredag!!!!
post signature

1 kommentar:

  1. Husker vi satt på Gjennestad og så video av omvisning i 'nye huset' deres:) Skulle ønske det var like mye tak i huseierne hjemme hos meg...! Dere er kjempe flinke! Hagene deres er bare til å drømme om for andre! Her fikk vi plen i sommer, yuhuu!! Må ikke glemme Akeliene i skråningen da, som vi grov opp hos dere ifjor:) Gleder meg til å følge utviklingen i Hogstadvika. Tenker det blir like flott som i Esseveien! Kanskje vi får til et ekstra besøk eller to i år. Itillegg til den obligatoriske sommerturen;) Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!