onsdag 1. desember 2010

Potteskjuler på 15 min;)



Her er mitt bidrag til smarte løsninger;) Lørdag kveld var jeg hjemme alene, og atter en gang er det på kvelden jeg slår til!... Men hadde jeg ledige armer til å utføre jobben? Nei de var okkupert av lillesøster, så ideen så først dagens lys søndag formiddag!.... Jeg klarte så vidt å vente!.. hehe;) du veit den følelsen når man bare ikke kan få gjort ting fort nok?!!!

Det jeg gjorde var altså å helkle en "sylinder" som passet rundt plaspotten på planta!
1 garnnøste og helklepinne 8, og så "sim salla bim"!!!!


St. Pauliaen er en del av min adventsarrangement! Dere skal få se bilder - jeg må bare få tatt noen gode nok først! I år blei det et enkelt arrangement av det som fantes i hus!...

GO NATT:)
post signature


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!