fredag 25. februar 2011

Bok, Bakst og Pakking!

Tenk å kunne overraske seg selv med pakke i posten!
Det er ikke første gang jeg har glemt at jeg har bestilt noe, men da er det jo bare enda morsommere å bli gledelig overrasket når man får pakke!

Måtte bare ha denne! Godt tilbud på Mammut-salget til Ark! Og masse god inspirasjon!!!
Det er kjekt;)






Åsså må jeg bare vise dette bilde..... Min kjære mann (som har MYE mer greie på fotografering enn meg) skulle ha litt opplæring i går kveld....
Han klarte å knipse dette bildet! Syns det bare var så morsomt!


Vi prøvde å få et godt bilde av gårsdagens bakst.... Ikke så lett når dagslyset har forsvunne, men sånn er det når man må vente til småtrolla er i seng!  

Etter oppskrift fra siste nr av Kamille Mor & Barn...

 "Matmuffins med brokkoli og skinke":

En kjempegod ide syns da jeg! Her er det bare å la fantastien få utløp så kan man
 lage mange varianter av matmuffinsen!
Perfekt å ha på lur i fryseren, til barselgrupper, turer, etc etc.....


Da gjenstår bare PAKKINGEN!.... Jeg er nesten ferdig! Så i morgen tidlig reiser jeg og jentene til Larvik på ubestemt tid! Sjefen i huset ønsket "arbeidsro" når han skulle igang med stua!..
Da er det godt å ha en mamma og reise til! En perfekt ordning når man er i permisjon og har familien langt unna!


Så god helg alle sammen!!!
post signature
 

1 kommentar:

  1. Hei og god søndag! Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar på min blogg, og for at du linker til meg! Klem fra Kari.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!