lørdag 5. februar 2011

Litt mer blått!

Da var jeg endelig tilbake etter at jeg og jentene har vært en uke i Larvik. I mens har far malt ferdig;) I dag har vi vært ute og kjøpt teppe (enten det er trend eller ikke - her må det teppe til, for gulvene i 2. etg. er ganske skjeve!.....) så på mandag/tirsdag regner jeg med at det er på plass;) Fantastisk gøy når man begynner å se resultater!!!


Hvis dere lurer på hva jeg skal gjøre når det blir litt varmere i været - male de siste listene på vinduet! Pirkejobbene er nemlig min jobb!!!......

Bak dobbeltsengen som skal på plass her inne, har jeg planer om å få lagd en hodegavl, og kle den med tapet!! Hva syns dere om denne?? 



Jeg syns den bare var helt NYYYDELIG (og dyr selvfølgelig!...) Den harmonerte bare så godt! Jeg digger toniton, det er så godt for øyet å se på!!!

Og her er linselusa vår;)



Jeg må også vise dere denne lekre krakken! Kom over en annonse på finn, så den er lagd på mål! Flott håndverk!!! Vi har malt den i hvit oljemaling, 80 glans (de siste restene vi har, for nå er det slutt på 80 oljemaling! og det er no dritt!) Planen var egentlig å ha den på vårt soverom, men den blei litt for dominerende der inne, så vi får se hvor den havner! Kanskje ut i hagen? Eller i gangen eller ved kjøkkenbordet?


God helg!
post signature

3 kommentarer:

  1. oj.. ELSKER den tapeten mot veggen da! <3
    Kan du ikke komme å male/tapetsere sånn hjemme hos meg? Jeg vil også haaa!

    SvarSlett
  2. Rommet blir superlekkert! Gleder meg til å se det helt ferdig:) Tapeten var kjempe fin. Og helt enig med deg i toniton;)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige kommentarer;)
    Vi kunne hatt en liten workout, Jannicke;) Jeg må bare lære meg å tapesere først... hehe;)

    Ja christine, dere blir jo brukerne av det;) så håper dere vil trives der;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!