onsdag 16. mars 2011

Flatbrød!

Må skryte litt av min fantastiske mamma;) I går kveld var hun på bakekurs hos Bygdekvinnelaget, og på menyen stod flatbrød!!! Og jeg kan bare si at det smakte fantastisk godt!!!

Bare så innmari synd at jeg har reist når hun skal bake lefse med kling neste tirsdag ... mMmmmm....




fikk nemlig dette bildet på mobilen i kveld!....


Nå er all panel og plank grunna! Og i morgen kommer maleren for siste gang, da skal han pusse taket! Så i helgen skal det MALES!!!!!!

Jeg er superstolt av mannen min!!!! Du er fantastisk Ben!!!

Flere og bedre bilder kommer i morgen!


post signature


1 kommentar:

  1. Hei :)

    Takk for kommenter i bloggen min <3 Så kjekt at du vil følge meg videre.

    Så utrolig bra det blir, kan tenke meg du gleder deg til maling i helgen.
    Det er jo så utrolig koselig hus og hage <3

    Ha en fin fin torsdag.

    Henriette

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!