søndag 20. mars 2011

Kreativ frustrasjon....

......Det blei visst søndag før det skjedde noe nytt her!

Grunnen er at bildene min mann lovte meg, ikke kom før lørdag morgen, (og de gidder jeg ikke vise en gang, for nå er han komt lenger!...) i tillegg har jeg vært travelt opptatt med å flytte min farmor i omsorgsbolig! (og dere kan tro jeg har funnet noen flotte skatter i flyttesjauen, men som jeg selvfølgelig ikke får med meg til Hogstadvika nå - kjipt!!!!!)... Så i dag har jeg rett og slett hatt en lat søndag og ikke prøvd å tenke eller gjøre så mye.
Men det er alikavel fullt koas i topplokket!... Det er frustrerende å pusse opp uten å være til stede - som den kontrollfriken jeg er! Og nå klør det noe enormt i fingrene etter å få se stua "live"....


Hvis jeg ikke husker feil, fikk jeg dette bildet på tlfen i dag tidlig - eller var det igår???!!!..

Jeg tenker og fantaserer noe voldsomt, i tillegg til at jeg har litt planer!
Så da gjenstår det bare å se hvilke det blir noe av!....

Blant annet har jeg gått og planlagt noe i lillatoner - også plutselig kom jeg over denne puta! Måtte bare ha 'an (i 2 eksemplarer selvfølgelig), jeg syns mønsteret bare var sååå fint!... og dere som kjenner meg vet at DETTE ER MEG!...


det blir visst bare med dette nærbildet - jeg får ikke lastet opp det andre bildet jeg hadde tenkt å vise...

Så da blir det hvitt - krem - orange prosjekt i stedet for lillatoner... TROR JEG!......

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!