tirsdag 1. mars 2011

Stue-oppdatering!

I dag har det skjedd store ting i stua!
Det nye vinduet er komt på plass!!!!


Beklager dårlig bilde! Tatt med mobilen til snekker mannen min;)

Her kan du se hvordan det så ut før oppussingen begynte!

Rapporten fra Hogstadvika sier at det ser veldig bra ut!!!! Gjett om det har begynt å klø i fingrene mine etter å få gå i gang med mine prosjekter!!! GLEDER MEG!!!



 OG.... Velkommen til nye følgere! Veldig koslig!!!! Gøy å få nye venner her:)

post signature

1 kommentar:

  1. hei hei. ja dette må jeg bare følge med på! har vokst opp i dette huset og syns det er veldig spennende å se på fornyelsene dere gjør. og ikke minst få litt inspirasjon til mine egne prosjekter. gleder meg til å se hvordan stua blir.. det blå rommet var ihvertfall helt nyyydelig:-) for ikke å snakke om hagen!!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!