mandag 4. april 2011

Award!!!

Tenk at JEG har fått en award!.... Det var utroligt koselig!!
Tusen takk Sigrid med bloggen ♥ Hjem Igjen ♥!!!!!





Og det var i sist uke!... Det er ikke det at jeg ikke setter pris på den, for det gjør jeg!!! Jeg syns det er veldig stas at andre liker det jeg gjør, men rar som jeg er, blir jeg gående i ydmykhet og er litt flau... og så grubler jeg på disse 8 tingene om meg selv!!!!....

for jeg må fortelle 8 ting om meg selv....

jeg EEELLLSKKKER sjokolade.......
jeg er sta og bestemt, men samtidig veldig forvirret!!!!
jeg liker bedre å være inne enn ute, men jobber hardt for å bli flinkere til å kose meg ute også!
jeg er så lite glad i sjømat (ikke fisk) at jeg sier jeg er allergisk!....
jeg er oppvokst i Larvik (og er super stolt av hjembyen min)!
jeg liker sofan bedre enn treningstudio!...
jeg har vært på roadtripp i Mexico i 4 uker!
jeg går seriøst og venter på den store lottogevisten, uten at jeg tipper lotto...... 

Awarden skal gis videre til blogger med under 100 følgere, slik at man har muligheten til å oppdage nye blogger,
De jeg ønsker å gi awarden videre til er:




Ha en fin mandag og god uke!!!
post signature








1 kommentar:

  1. Tusen takk ;o) Så hyggelig at du tenkte på meg ;o)
    Ha en super uke ;o))

    Klem Elisabeth

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!