mandag 18. april 2011

Hagen...

I dag har jeg lyst å vise dere litt bilder fra hagen! Mye har skjedd på 2 år, men det er ennå masse igjen (hvis vi -eller min kjære mann noen gang blir ferdig?)

Slik så det ut da vi kjøpte i 2009:

Øvre del av hagen!
Uthuset syns så vidt!
Litt av flyttelasset!... Vi kjørte 1 lass husinventar og 2 lass planter!...

Oppkjørselen

I dag har det bare vært et helt fantastisk vær her i Hogstadvika, så store deler av dagen har vi kost oss ute! Jeg lever lenge på sånne dager, det er bare fantastisk med skyfri himmel og vindstille!

Hagen i dag:


Øvre del av hagen! Mye brunt ennå, men det grønnes;)
Steinlegging!




Som dere ser, er det grunnstrukturen Ben jobber med, og som så og si er på plass nå. Men alt tar tid, tomta er på rett over 3mål...
Vi har 2 hus fulle av planter som vi tok med oss fra Esseveien, noe må overvintres, mens mye bare har stått på vent til nå. I år vil en del komme ut i bed, og en del selger vi faktisk! Linken til finn.no er HER!
 Jeg kan nevne bananplanter og kaktus... og det litt bilder fra hagen i Esseveien!

Jeg avslutta maleprosjektet i dag! DIGG!!! Dere skal få se imorra!...
god natt:)


post signature

2 kommentarer:

  1. En hage blir jo aldri ferdig, men må si at dere har fått en nydelig hage på så kort tid! Heldige dere som har drivhus:) Ha en flott dag, klem:)

    SvarSlett
  2. Wow, for en fantastisk tomt og hage!! Dere får det så fint hos dere i Hogstadvika :) Klem fra Sigrid

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!