torsdag 19. mai 2011

Bryllupsblomster!...

Neste helg skal ei god venninne av meg gifte seg!

Og jeg skal pynte til fest!!!!!!!
Planlegging har foregått i det små leeeeenge, men i går måtte blomstene bestilles.



Ække denne flotte damen stilig???!!!!
Gloriosa!!!!
Vakker og kul:)


Det sies jo at har man lært å sykle så kan man det, men alikavel, etter snart 3 år uten at jeg har tatt spesielt mye i blomster, må jeg inndrømme at jeg er ganske nærvøs..!...
Men det er en ære! og jeg gleder meg også kjempemasse!!!


(dette er bare en av flere blomster som skal til brukes, men jeg vil ikke røpe mer nå, siden bruden ikke vet mer enn denne, selv om jeg tror hun har en anelse!?)

post signature

1 kommentar:

  1. Lykke til med bryllups pynting. Det blir helt sikkert kjempefint. Håper du legger ut bilder etterpå....

    klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!