lørdag 14. mai 2011

Lørdag og Inspirasjon!...

Lørdag kveld!... jentene sover, mannen er ute i gravemaskinen, og jeg koser meg på sofan med pcen i fanget!.. Hånball på tv (LHK sin mesterligafinale - heia heia Larviksjentene!!!!!!) og strax er det Melodi Grand Prix!.. og nå koser jeg meg med en tur i bloglandia!...

Via, via via, og så var jeg inne hos Irina med bloggen all of Irina...
Wow, må jeg bare si!!! Dere har kanskje sett det før, men det var nytt for meg!
Her var det masse inspirsasjon å hente!!!!




























alle bildene er lånt fra Irina!


Dette skapet var bare kanonkult!!!! Har jo sett andre male og tapetsere om møbler, men jeg likte veldig godt Irina sin stil! Hun har det lille ekstra! En kreativ sjel!!!
Jeg bare digger Irinas råe eleganse!!

Ta en titt innom bloggen hennes da vel og se andre kreativiteter:



Ha en fin lørdagskveld:)

        post signature 

2 kommentarer:

  1. Kult skap, tøft med de som "tørr".

    Ha en fin lørdagskveld

    SvarSlett
  2. Ja, masse inspirasjon i blogglandia ;)
    Endelig fikk jeg snappet opp kommentaren din i min give away...
    Legger meg til som følger jeg :)
    Kjekt med bloggere fra samme by!
    Ha en fortsatt fin søndag.
    Klem May Helen

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!