tirsdag 7. juni 2011

Sementfat...

Heldige meg fikk en nydelig gave laget av min kjære Heline (med bittelitt hjelp av far) igår!



Sement + vann + rabarbrablad:




Er det ikke flott!??!!!
Gedigent stort og ikke minst tungt!...
Nå er det bare å finne den perfekte plassen hvor det skal stå! Egentlig har jeg lyst å ha det inne, men med en travel Mikela som skal oppi ALT er jeg ikke så gira på det, men vi får se!
Ikke så lett når jeg må ha hjelp for å flytte på det heller!...


Oppskrift på hvordan man gjør det finner dere i siste nummer av Isabellas!


Nå er det fram med symaskina! Hmm.. vi er ikke helt venner hu og jeg!...

-Anne Marie-

2 kommentarer:

  1. Så kult Anne Marie, det vil jeg også prøve:-) takk for tips!
    Kos deg med symaskinen.
    Klem

    SvarSlett
  2. oj så fint! Hun er jaggu meg flink! :) Så du på Grønn Glede her om dagen, og han mannen som hadde lagd store sopp av sement? som han kunne sitte på inni hagen sin? Det var også kult!:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!