mandag 6. juni 2011

SolSøndag...

Idag har jeg lyst å dele noen bilder med dere som vi tok i går! 
Du, for en herlig dag det var!!!! Håper alle var like heldige med været!

I anledning min 30 års dag (som er i dag! Hipp hipp hurra for meg!!!) var svigerfamilie og et vennepar på besøk hos oss! Feiringen ble litt enkel siden jeg har vært syk siden onsdag og fortsatt hangler, men vi storkoste oss i det nydelige været!

Tusen takk til mamma og feiringen vi hadde sist helg, og til dere som var med å gjøre gårsdagen så flott og til alle hilsner, telefoner og besøk jeg har fått i dag! Jeg føler meg så heldig! Så lykkelig og takknemlig! Det er på sånne dager man tenker over hva man har og setter ekstra pris på det. Jeg tenker på andre, som ikke er like heldige og blir veldig rørt og ydmyk!
Jeg føler jo at jeg runder en sving nå som jeg er 30 og ikke 20 ettellerannet.... Jeg kjenner det er med sommerfugler i magen jeg lurer på hvilke utfordringer og gleder 30åra skal gi meg!...
Jeg håper på SOL SOL SOL:)


Nå har vel "skravla" sagt nok??!!... her er bildene:....
Hva er skjønnere enn små barn og gleden over sommer?









Ønsker dere alle en flott uke!
-Anne Marie-


1 kommentar:

  1. Hei! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Gratulerer så mye med 30 års dagen!! Så utrolig flotte bilder du har lagt ut. Glede :) Vakre barn! Klem fra Sigrid

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!