søndag 25. september 2011

Fin Søndag og dagen derpå:)...

Heisann:)
Jeg må bare stikke innom og si tusen takk for koslige tilbakemeldinger på puten som jeg gir bort i Give Awayen min:) Og til dere andre: det er ennå ikke for sent å bli med! Jeg fikk beskjed på facebook at ikke alle kunne legge igjen melding!... Det syns jeg var dumt, og sånn skal det ikke være! Så nå skal innstillingen være forandret sånn at ALLE kan legge igjen besjed:)
Fortsatt problemer? send meg en mail på: amstorhaug@hotmail.com

En travel uke er over! Den har inneholdt alle livets gleder og sorger! Ikke for meg personlig altså, bortsett fra at vi var i bryllup i går!!! Det var fantastisk koslig og kjekk dag:) klokken var nesten morgen før vi var i seng! hihi:) Vi småbarnsforeldre må jo slå oss løs når vi har mulighet:)


Brudebuketten var en kule med nydelige LaBelle roser, Ceropegia og Sølvtråd med rosa perler!

Gratulerer så masse
kjære
Lise og Erling!!!!

***

Et lite SDS prosjekt på gang!!...
Blir spennede å se hvordan det blir! Planen er en lampeskjerm til jentenes rom!....




Ønsker dere en fortsatt fin søndag!
post signature

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så spennende med SDS prosjekt, gleder meg til å se resultatet! Fin tirsdag!

    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!