mandag 12. september 2011

GiveAway...

HIPP HURRA!!!!!

17. august var det 1 år siden Hogstadvikabloggen så dagens lys! Den gangen gikk jeg og ventet på at lillesøster skulle melde sin ankomst!...
Det skjedde den 1 september 2010 klokken 23.55!!!
Aldri kommer jeg til å glemme den dagen (det vet dere som selv har blitt mor) og selv om det var med nød og neppe hun rakk det, er det 1. september som er hennes dag!
Sist lørdag feira vi minstejenta vår med pakker og bløtkake!!!

 
  

 
Og krone hadde hun selvfølgelig fått i barnehagen!!!
Herlige Mikela:)

 
Dette tenkte jeg å feire med en liten
GIVE AWAY!!!!



Og premien er en aldri så liten hjemmelaget pute fra Hogstadvika:)
Jeg må inndrømme det er en av mine egne favoritter!l!
Håper du har lyst til å være med!!!

Det eneste du trenger å gjøre for å være med på moroa og vinne er følgende:


Legg igjen en kommentar på dette innlegget innen lørdag  1. Oktober 2011. Alle kan være med, også lesere uten blogg, husk bare å legge ved en mailadresse og et navn slik at jeg vet hvem jeg skal kontakte.

Dersom du vil trekke et ekstra lodd kan du legge link til lotteriet på bloggen din (lån gjerne bilder herfra).

Dersom du vil trekke ennå et lodd, kan du legge deg til som følger (eller være følger fra før:)
 
Husk å skrive i kommentaren hvor mange lodd du tar.
 



 
LYKKE TIL!!!!!!!
 
post signature

 

22 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne med på 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Hei, den puta var knalltøff så jeg blir gjerne med:) To lodd med kommentar og følger.

    Klem Mona

    SvarSlett
  3. Hei!
    så kjekt å finne en ny Rogalandsblogger!
    legger meg til som følger, og tar i samme slengen 3 lodd :)

    Mari Ann

    SvarSlett
  4. Kjære Anne MArie. Jeg blir gjerne med i trekningen på den fine hjemmelaga puta :) klem

    SvarSlett
  5. den puta var veldig fin! eg tar 2 lodd

    hilsen, cornelia

    porcelina(at)live(dot)nl

    SvarSlett
  6. Wauuuuv... så fin pude du har lavet !!!
    Deltager gerne med 1 lod :)

    SvarSlett
  7. Hei!

    Gratulerer, dette må feires!
    Jeg vil være med!
    3 lodd på meg!

    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  8. Hei :-)
    Kjempe flott pute ! eg deltar med 2 lodd....tror eg det blir ;-)

    Tone Simonsen :-)

    SvarSlett
  9. Der funker det ja :)! Prøvde flere ganger i forrige uke å legge inn en kommentar! Puta var så flott! Er gjerne med i trekningen ;)! Du har fått deg en koselig blogg, og det er gøy å se hvor flott det nye hjemmet deres har blitt! Håper alt står bra til, med både store og små!Og tusen takk for kommentar til både mor og barn på profilbildet på facebook :)

    Mari

    SvarSlett
  10. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Det var da en vanvittig fin premie! < Så flink du er.

    Kommer garantert tilbake hit :o)

    SvarSlett
  12. Den er bare så fin, du er vældig flink! Jeg har satt mig som folger og kommentar :)
    Klem Hanna

    SvarSlett
  13. Herlig premie og gratulere :)
    Trekker 2 lodd.

    Klæm Hanne=)

    SvarSlett
  14. Kjempe stilig pute. Blir me eg :)
    -Siri
    siribahl@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Utrolig flott pute! Jeg vil gjerne være med på trekningen med 2 lodd :) Klem, Tonje

    SvarSlett
  16. Flott pute, ett lodd til meg og!

    SvarSlett
  17. Very nice gift, I hope for the best.
    I shared on my sidebar.
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  18. Kjempekul pute, krysser fingrene for at jeg blir den heldige.
    To lodd til meg, følger og kommentar.
    Ønsker deg en fin dag i nydelig høstvær:0)

    SvarSlett
  19. Så fin pute:) tar et lodd jeg:)

    SvarSlett
  20. Nice gift! :)
    3 lodd
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvarSlett
  21. oh i like it so much!
    blogged about it here:
    http.//tunderilonka.blogspot.com
    i have 2 chance.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!