onsdag 28. september 2011

SDS - Filofaks...


eller kanskje filoflaks?!!

Lenge (les over 1 år) har jeg gått uten en "syvende sans" eller noen plass å skrive opp mine avtaler og andre ting som jeg går og husker på. Itilleggg jeg en forkjærlighet for små notatbøker - jeg kjøper de med meg overalt!...

I går knekte jeg endelig koden for hvordan jeg ønsker å løse "problemet"!!!

Denne boken kjøpte jeg på IKEA for ikke mange ukene siden!... Og så googlet jeg meg fram til en kalender som det gikk an å printe ut! Disse er fra calendarlabs.com

Så var det bare å klippe og lime:)

Nå har jeg masse rableplass, kalender og en fin bok kom til nytte!

Og det beste av alt:
Alt for en billig penge:)


post signature



1 kommentar:

  1. Hei!
    Så lurt! Det skal jeg også prøve.

    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!