onsdag 7. september 2011

Stua, igjen...

Halloen!!!
NÅ var det lenge sia sist! ALTFOR lenge!... Men full jobb og det som hører med i en travel hverdag, har opptatt all min tid de siste ukene!... Men i kveld (etter gulvvask vel og merke) har jeg latt hus være hus og satt meg ned med Idol og pc:)

Endlig skal jeg vise bilder at den "nye" stua vår!...
Vi er kjempefornøyd!!! Vi stortrives her alle mann!
Endelig er stua blitt "vår" lissom!!!


Vi liker:
lyst
jordfarger
naturligt
gammelt og nytt
rent og harmonisk, men kontraster

Og vi endte faktisk opp med valnøtt salongbord og tv-sjenk!... alternativet var hvitt, men siden har brun skifer på brannmuren bak ovnen, valgte vi valnøtt!
En fantastisk fin tresort:) 


Men med små jenter i hus, og for vår egen del og egentlig, har voksduken inntatt stuebordet!...


Men ganske friskt!!!
Og selvfølgelig, min favorittblomst om dagene:
HORTENSIA!!!

Nå er det høst!....

Ønsker dere alle en fin fin kveld og en riktig god torsdag!
post signature

3 kommentarer:

  1. Så fin stua er blitt!! Flinke dere er;) Klem

    SvarSlett
  2. Hei!

    Så flott du har det i stuen din!
    Likte alt sammen! Det var et godt valg med valnøtt. Harmonisk og personlig!

    God helg!

    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  3. kjempe fint du har det :) elsker sofaen, hva heter den og hvor er den kjøpt ?
    kommer til å fortsette å følge bloggen din :D

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!