lørdag 1. oktober 2011

And the Winner is...

Da var tiden inne!
Ungene er i seng og endelig kan trekningen av min Give Away finne sted!!!!


Først må jeg bare si TUSEN TAKK for kjempekoslige kommentarer fra inn og utland! Det er helt uvirkelig at min "lille" blogg når så langt! Samtidig vil jeg ønske nye følgere velkommen! Stas!!! Håper dere vil trives her inne:)

Totalt ble det 42 lodd, fordelt på 23 jenter:) Og tallet som ble trukket ut, ble nr 6!
(ett av mine tall faktisk! -Jeg er født 06.06....!!!! Men det var tilfeldig altså! Min mann trakk loddet!)


GRATULERER til Mari Ann med bloggen
(bloggnavnet er linket)

morro at en "nabojente" ble den heldige vinneren!!!
Så mail meg adressen din Mari Ann ,så kommer Hogstadvika-puta plutselig i posten!!!

Dette var moro, så dere skal ikke se vekk i fra at det kommer en ny Give Away om ikke lenge! LYKKE TIL igjen da:)

Ønsker alle som titter innom en flott lørdagskveld! og håper dere har hatt en fin dag! Vi har kost oss i solen i hele dag. Reine sommerdagen jo! Fantastisk!!!!


In english:
Congratulations to the winner Mari Ann/ the Folding Chair! Thank you for joining the Give Away! And thank you for visiting my blogg!!!! Have a good evening:)


post signature


PS! kan noen hjelpe meg? Jeg blir avvist når jeg prøver å skrive kommentarer på blogger!... Har prøvd flere forskjellige blogger og! (så nå vet du hvorfor jeg ikke har svart deg Sigrid, du har lagt ut masse kjekt de siste ukene!)Har det noe med innstillinger å gjøre eller hva skyldes det?

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren! Hadde høy puls da jeg åpnet innlegget. Men, neida ingen vinnerlykke denne gangen heller. ;) Hmm.. så rart at du blir avvist når du skal kommentere innlegg, jeg vet ikke hva det kan skyldes. Får håpe at det går over. Hyggelig at du nevner meg med navn altså ;)

    Fin lørdag til deg Anne Marie!

    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  2. Å nå ble jeg glad!!!! :D

    så utrolig stas! Sender deg en mail :))))

    SvarSlett
  3. Hei,
    fikk pakke i dag - puta er bare såå fiiin! Tusen takk :))))

    God helg!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!