lørdag 22. oktober 2011

Bloggnavnet...

Hvordan ble bloggnavnet ditt til??
Ja, det spør Manuela med bloggen Mrs Hardy! En fantastisk fin blogg som du må ta en titt på!
Det var spennende å lese de andre historiene! Så jeg tenkte jeg også skulle prøve å fortelle min også!... Om jeg husker den... hehe, ja jeg må inndrømme jeg har gått og tenkt i ett par dager!...

...Med en gang vi flytta hit til Hogstadvika, var jeg "misfornøyd" med adressa vår, "nedre hogstad" er vår egentlige adresse! Kjedelig!!!! Derimot like jeg navnet på badeplassen rett over veien og jeg adopterte den ganske raskt! Mye mer idyllisk:) Badeplassen heter altså Hogstadvika og ligger i Lutsi-vassdraget i Sandnes kommune. 
Som blomsterdekoratør, har jeg alltid hatt lyst til å drive egen butikk og mens gikk her og tusla i graviditet og 2 permisjons-runder drømte jeg om min egen butikk her på tunet, med blomster og interiør... Dermed dukka navnet "Hogstadvika hage og interiør" opp!... Siden mannen er hagegal:)
I august i fjor bestemte jeg meg for å begynne å blogge, og da var navnet en selvfølge.




 
En helt vanlig hverdagshistorie!... Så får vi se om navnet bærer mer frukter etterhvert!


FIN LØRDAGSKVELD!!!!
post signature

1 kommentar:

  1. Kjekt å lese din historie...
    Lett å huske navnet ditt er det også, for skiller seg ut ;)
    Fortsatt fin lørdag til deg!
    Klem May Helen

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!