lørdag 15. oktober 2011

Just do it!...

Har du noen ting du bare utsetter og utsetter? Jeg har mange, men en av dem er å bake gjærbakst!....
Det er mange år siden sist jeg prøvde og etter at herren i huset erklærte seg til pizzamester, har det hvertfall ikke blitt! Jeg er ingen utpreget husmor heller, men det kommer seg!... Etter at jentene kom, baller det jo på seg!

Men gjærbakst, har jeg altså utsatt lenge!... 



Så var det det å få fingern ut også da....
Ting skjer jo ikke av seg selv heller (merkelig, ikke sant?) så tilslutt tvang et av mine nye livsmotto seg fram!....

Just do it!!!!!!!!!!!
Lånt av Nike selvfølgelig!

Ikke alltid like lett "å leve med"...

men endelig, tidligere i uka lova jeg Heline og bake boller!
Og da kan man jo ikke trekke seg!

Så i morres etter frokost satte vi igang!
Bollene ble riktignok skillingsboller, men gode ble de:) Og fornøyd med 1. utgaven ble vi også:)







I ettermiddag pakka vi en liten matpakke og tok med oss skillingsbollene bort på stranda "vår".  Herlig!!!!

Håper du også har hatt en fin lørdag!


post signature

1 kommentar:

  1. Søte deg, du er så kreativ og flink :) di bollene fikk hvertfall min mage til å rummle. Men nå har jeg jo fullt opp med boller i ovnen...hehe... tror ikke jeg hadde hatt plass til flere ;) Vi må snart treffes igjen :) stor klem fra Oda og meg :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!