fredag 6. januar 2012

"Ett hull i veggen"...

Dere som kjenner meg og som har vært på besøk i Hogstadvika kjenner til våre "tomme" vegger!...
(Grunnen til det er at vi flyttet hit fra en liten hytte (trykk her for å se innlegget om Esseveien) på 40 kvadrat i grunnflate med mer vinduer enn veggplass og der følte vi ikke behov for å henge noe opp på veggene da vi følte vidnuene og den flotte naturen rundt oss var "maleri" nok. Siden vi holder på å pusse opp her i Hogstadvika og bo oss inn, har vi valgt å vente med interiør til vi vet hva vi vil ha.)

Men nå har det altså kommet "ett hull i veggen"....
I høst viste Ingrid og Fjeldborg-bloggen en knallfin klokke som jeg bare falt pladask for!
Klokken heter Ora fra Kähler. Den finnes i forskjellige fargekombinasjoner, men det var denne kremfarga varianten med orange visere som jeg valgte meg ut! Den passer bare såå fint til våre kafelatte-vegger!!!
Klokken kom jeg over hos Frk Lykke på Sandnes, og gjett om det var *lykke* da jeg kjøpte den!!!! så tusen takk for julegaven mormor!.. hihi:)



Den har blitt hengt opp på kortveggen mellom stue og kjøkkendør! Utoligt praktisk at jeg endelig kan følge med på klokka både fra bad, stue og gang og at jeg slipper å gå på kjøkkenet å se på klokka på komfyren eller leite etter mobilen!... Det gjelder bare å huske på at den henger der!...


Øsnker deg en klokkefin helg:)!!!! 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!