onsdag 11. januar 2012

Inspirasjon Bad...


Tenkt å lukke seg inn på dette badet og  krype ned i badekaret!...
Jeg bare digger atmosfæren her! 
Og se det gulvet!!!
Men så kommer praktikeren i meg inn - praktisk? Lett å rengjøre?


Jeg likte renheten og skapene på dette badet! Så et av de store spørsmåla vil bli om vi skal ha hvit høyglans eller tre skap!


Begge bildene er lånt fra Google

Jeg tror vi kommer til å velge en "safere" variant enn det første bildet, i beigetoner!
Men jeg har egentlig ikke peilig på hva vi kommer til å velge heller!.... Og nå begynner det å stresse meg litt, for det nærmer seg med stormskritt!...Litex platene er på vei opp nemlig! Men først står det en 3 årsdag for døren!
Vi tju-starter i helgen med familieselskap!....

Og i kveld fikk jeg vite at vår kjære prinsesse ROOOSA ønsker seg Rosa kake, så nå må mor google litt til og se hva som fins der ute! Jeg som ikke er noe særlig kokke-emne, men  får se om  jeg ikke klarer å trylle fram no! Godt ungene sørger for at jeg ikke blir helt akterutseilt!



Ønsker deg som titter innom en fin kveld og en fin torsdag i morra!
post signature



2 kommentarer:

  1. Me er også midt oppi "nytt bad". Hadde ei dama her på onsdag som skal teikna forslag til oss, spennande å sjå kva ho kjem fram til (både prismessig og korleis ho vil løysa det ellers). Så no kan eg jo følga progressen her inne hos deg og gjerne få litt gode tips og inspirasjon. Synest også golvet på det badet øverst var lekkert, men det er kanskje lettare å støvsuga enn å moppa...

    Uansett - det blir kjekt med nytt bad!

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Det var et kjempe fint bad du fikk bilde av - jeg er helt enig med deg at det ikke er noe særlig praktisk med sånne fliser, veldig vanskelig å rengjøre. På en annen side er jo de flisene kjempe lekre. NEW LOOK baderomsinnredning er et veldig praktisk møbel. 6 skuffer med mye oppbevaringsplass, enkle linjer som gjør det lett å rengjøre møbelet. Dette møbelet er jeg stolt over da, som du ser. Håper du har valgt en fin og praktisk baderomsinnredning.
    Carl

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!