lørdag 21. januar 2012

Lune Januar...

Det jeg liker med januar er lunheten og roen vi kan kose seg med!
Desember er julestæsj, glede og forventniger, når januar kommer kan vi roe ned, lade batterier og vente på vår!
For snart er den her (om noe tidligere her i Rogaland enn ellers av landet)!!!


Sofa og bord fra Bolia
Telys-holdere fra Bolia
Skap fra Berheim Interiør, Sandnes (Handelskompaniet/Henrik Steen)
Lampe og teppe fra Ikea
Kokos-bolle fra Kremmerhuset
Blomstrete puter fra Home and Cottage
Fat fra en butikk på Sørlandssenteret, Kristiansand, som jeg ikke husker hva heter, men det tilsvarer Søstrene Grene
Ludisia orkide ble med hjem fra Kolnes-Zwerg Blomster
Potteskjulere fra mamma:)


Deilige jordfarger i stuen denne helgen!
Behagelig!




Vi har fått både fargerike primula og nydelige løkblomster på jobben, men de som fikk være med hjem denne uken var denne fantastisk orkideen. Den heter Ludisia og er kanskje ikke den mest kjente! Jeg liker den veldig godt, den har både skjønne små blomster og fantastisk blader, og de passet perfekt for den rolige stuen jeg ønsket å kose meg i nå!




Håper du også har en behagelig helg!!!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!