tirsdag 3. januar 2012

Nytt år, nye prosjekter...

Riktig godt nytt år!!!!
Håper du hadde en fin romjul og en fin nyttårshelg!

Nå er hverdagen tilbake igjen - julen pakket vi vekk på søndag. Julen på jobb med overtid og vareopptelling er også endelig over og i dag nyter jeg første formiddag hjemme alene på mange mange uker! Herlig!!!

Når vi entrer et nytt år tenker jeg alltid at jeg begynner å male på et nytt bilde.
Så hva vil 2012 bringe?

Nytt bad hvertfall!! Jippi!!!!
Herren i huset er allerede igang! De 2 romma som skal bli det nye badet rev han ut før jul og nå er det alt "inni veggene" han styrer med!

***
Her ser dere døra inn til badet fra gangen.


På veggen rett fram (der hvor det har komt opp stående panel) var det en dør inn til en liten do. Dette rommet er blitt slått sammen med det rommet som skal bli bad, og "nisjen" som var do før skal bli en stor og deilig dusj:)


Her er dusjenrommet!



Her står jeg i døråpningen og tar bilde inn i rommet! Badet blir ca 11 km2 stort!!
På høyre side kommer vask, speil og skap, og i venstre hjørnet og mot dusjen kommer et avlangt badekar langs veggen. Doen skal være mellom badekaret og dusjen!
Ikke så veldig spennede oppbygd, men når man skal legge rør i bjelkene etc kan man ikke gjøre akkurat som man vil! 

Dette rommet var tidligere soverom, og da vi kjøpte huset var veggen til høyre i bildet over fjernet, sånn at 2 soverom var blitt til en avlang loftstue. Det første vi gjorde i huset (lenge før jeg begynte å blogge) var å dele opp rommet igjen. Den venstre delen til (planlagt) bad og den høyre delen til soverom. Ben tok fatt på malekosten og dette blei Heline sitt rom. I dag sover begge jentene her! Jeg syns det er så koslig når de deler som, selv om vi har 2 soverom til!

Jeg bør vel gå igang å se på fliser og inventar nå!...
Så langt jeg er kommet vet jeg det skal være lyst og ha rene linjer! Og god skapplass... Samtidigt er naturlig et ord som vi går og tygger på!

Har du noen tips??? Det hadde jeg satt pris på!

post signature


Nå herjer stormen i Hogstadvika også! Se så mørkt det er når du ser ut vinduet på bilde over! Det blei tatt kl 11 i formiddag!.... (derfor blitsbilder!...)


1 kommentar:

  1. Godt nytt år!!
    Det blir kjempe spennende og se resultatet! :)
    Og ikke glem og si fra når vindfanget skal males...;) Malerklærne ligger klare;)

    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!