mandag 23. januar 2012

Woody Woody...

Hos Nib har Manuela med bloggen Mrs Hardy funnet en ny dille hos oss bloggere...

Fantastisk å se alt det trær kan brukes til!
Og hvilken kreativitet som blomstrer!!

Jeg slenger meg på i siste liten, for jeg  gikk først og bare tenkte at jeg ikke har annet enn tre rundt meg, både vegger og tak, border osv.... men etter å ha tenkt meg om, kom jeg på noe jeg lagde for over 2 år siden!....


Jeg hadde faktisk tatt bilder av det og!... (om ikke de beste men!...)








Enkel, dekorativ pynt!!!
***

Dette trenger du:
Pinner kuttet til i forskjellige lengder
Noe å knyte med
Snøbær eller noe annet å pynte med!
(reagensglass kan byttes ut med noen av pinnene,
så kan man ha friske blomster i dem!)


Nå kjente jeg faktisk at det begynte å klø litt i fingrene etter å lage noe her hjemme... jeg gjør jo aldri det lenger! Savner det igrunnen!

Og nå i kveld startet Manuela sitt kreativitets kurs også! Det kommer til å gå hele uken!
Spennende!!! Jeg gleder meg!!!


Ta en tur innom du også!!!!!

 

Ønsker deg en kreativ uke:)

post signature


 
Jeg har funnet meg noen nye kjekke blogger i det siste! Har du lyst å ta en titt, finner du dem under "Interiør-blogger" på høyre side!

1 kommentar:

  1. Me har to ledige plassar på på bloggtreffet, om eg har talt riktig, så kjekt det blir å få helsa på deg Anne Marie :)

    Klem Eli

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!