lørdag 11. februar 2012

DIY: med maling og pensel...

For et par uker siden lagde jeg meg en ny sak.
Vet ikke om jeg skal kalle det potte eller vase, men noe til å ha en plante i, er det hvertfall!




Jeg ønsket meg en høy, enkel potte til min Hoya Carnosa
(jeg liker hengeplanter svært godt, bare de ikke henger i ampler - sær? ja!), 
 fant ut det var enklest å lage den selv:

En slank vase og hvitmaling var alt som trengtes.
Jeg har malt på innsiden av vasen! En teknikk Mrs. Hardy har brukt ved flere anledninger!
(og til min flaks hadde jeg alt jeg trengte i hus)
2 strøk med maling og lekakuler som fyllmasse


Slik ble resultatet:






Fornøyd!!

I kveld er tven på og lysa tent, nå er jeg spent på hvem som vinner Melodi Grand Prix!
Go kveld til deg som titter innom:)



post signature

3 kommentarer:

  1. Hei:-) så lurt med den potta. Malte du rett på glass? Med vanlig blank maling? Knall fint ble det ihvertfall:-) Jeg prøver meg på en ny blogg igjen:-) vi snakkes, hilsen Miriam:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg malte inni vasen, med vanlig hvit hobbymaling (sikkert akrylmaling!)Send meg linken til bloggen din! Gleder meg til å følge deg igjen Miriam!!! snakkes:)

      Slett
  2. Gleder meg til bloggtreffet på torsdag!! Det blir gøy!! Er innom alle som jeg kommer til å møte:-)

    ha en fin mandagskveld! See you:-)

    Klem:-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!