mandag 12. mars 2012

Deilig!...

Med disse fantastiske, deilige fargene er min lille bloggferie slutt!





Ukene har vært fylt med et stort tenkende hode! Og plutselig var 1 uke blitt 4!
Februar er blitt mars!!!! Nå er det vår! Det bare måå bli vår!!!!



Stua i dag!
Deilige vårlige farger!
Og jeg som ikke trodde jeg likte turkis!... Vel, jeg har forandra mening!
Turkis og begie er knallfint!!!


Sofa og bord fra Bolia
Fat og turkise puter fra Indiska
Div vaser fra samlingen min
Og blomster fra jobben, Kolnes-Zwerg Blomster!


Ha en fin uke!!!
post signature

7 kommentarer:

  1. flotte vårlige bilder:-)Hilsen fra "naboen" på øvre Hogstad:-)

    SvarSlett
  2. Nydelige farger. Vårfriskt og herlig:-) Kjekt at du vil følge meg!!
    Miriam.

    SvarSlett
  3. Heisan!!
    Herlig vårfølelse i stua di - og flott blogg!!
    Ser at vi møte på bloggtreffet i morgen!
    Vi sees!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  4. En fantastisk kjekk kveld i går,ikke sant??
    Håper det ikke blir så lenge til neste gang.
    Helgeklem fra meg.)

    SvarSlett
  5. Utrolig kjekt å hilse på deg igår!
    Syns du var tøff som kom uten å kjenne noen =)
    Håper vi sees igjen en gang!
    Ønsker deg en deilig helg

    SvarSlett
  6. Det var en fortryllende aften!
    Veldig koselig å treffe deg :)
    Tiden flyr og man får ikke skravlet så mye, men akk så herlig vi hadde det.

    Jeg er fortsatt helt overveldet over de fine goodiebagene, det var liksom over the top!

    Fineste fredagen til deg, nyt den og kos deg, det er deg vel unt.Smil og klem

    SvarSlett
  7. FOr et NYDELIGT fad, så freshe fine farger :)
    Takk for koselig hilsen i bloggen min. KNALLFINE blomster jeg fikk fra dere til bryllupet ja <3

    Ha en fin fin uke :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!