tirsdag 20. mars 2012

Nytt i stua!...

Dere som kjenner meg, vet at det ikke er gardiner jeg har mest av!!...
Det har jeg aldri hatt, så lenge jeg har hatt mitt eget hus! Jeg tror det faktisk gav min mormor mareritt for noen år tilbake! Det var på den tia minimalismen rådet hardt! Men med 6 vinduer på 30 kvadratmeter, sier det seg sjøl! Det hadde blitt MAAASE gardiner!... 
 Men nå har jeg altså skaffet meg en - eller kanksje en halv en.. hehe:)



Stua i Hogstadvika er mye større enn i Esseveien, men antallet vinduer har blitt mindre.
Tilgjengjeld har de vokst i størrelse.
Ideen bak, er at jeg følte dette stooore vinduet trengte å myknes opp litt! 

Jeg måtte jo selvfølgelig fikses litt på gardinen: Jeg har klipt den til:
en stor bit og en noe mindre!


Litt tomt foreløpig under vinduet! Men her står det vanligvis ett tonn med barneleker...
(du ser kanskje den røde skyggen til venstre i bildet:)




Pip pip!!!!
 litt små detaljer

gardin fra Indiska
Kirsebærgrener fra Kremmerhuset
den lille fuglen tror jeg kommer fra Smak



Ha en fantastisk fin dag:)

post signature

4 kommentarer:

  1. Herlig med store vinduer!!
    Og gardiner myker jo opp litt!!
    Vi har lameller og persienner - enn så lenge iallefall!!
    Nå er bildene dine STORE!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. Sååå nydelig.. Du er så flink til å få det koselig og personlig syns jeg:-) Hilsen Miriam.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Ønsker deg en fin onsdag :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Pakken fra dere dukket opp i dag! Jeg har ikke ord, tusen tusen takk! Det var helt, helt unødvendig, men jeg ble såå glad! Hurra!
    Så snille og gode dere er mot meg.

    Nydelig måte og henge opp gardiner på, kreativt og dekorativt på en gang :)

    Fin ukesstart!
    klemklem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!