søndag 29. april 2012

Hagen i dag...



For en fantastisk dag det har vært!
 Nesten sommerdag og det er søndag!  PERFEKT!!!!
Vi starta dagen i kolonihagen til mine svigerbesteforeldre (bilder derfra kommer en annen dag) og avsluttet hjemme i vår egen hage! Jentene har storkost seg og jeg ser ut som en stekt tomat! Hihi:)


Det har ikke skjedd så mye i hagen ennå i år (siden vi holder på med badet), men det er alltid deilig å se at det spirer og gror!
I går fikk vi rydda i grønnsakshagen. Lukt i jordbærene og et annet bedd hvor gulerøtter og sukkererter skal i (de står til fordriving i drivhuset!)

På bildet under er det allium og lupiner, og sommerfuglbusker om jeg ikke husker feil!




Noen stikkende karer:









Håper du også har hatt en fin søndag!

post signature

3 kommentarer:

  1. Utrolig vakkert sted. Nydelig hage! Heldige dere er som har så stor og god tomt.

    Det er så deilig når det spirer og gror. Så mye å glede seg over nå når dagene er lysere og varmere og sola titter fram. Herlig!

    Ønsker deg en god maidag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Wow, så utrolig flott dere har det!
    Du kommer til å le når du ser den lille hage-flekken min hi, hi.
    Så kjekt at du kommer på treffet :)
    Vi får tåle at det blir litt trangt hi, hi.
    Takk for at du tar med litt frukt :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Å nei du! små hager er vel så fine som store! Skulle jeg hatt en hage alene, hadde den vært bitte liten!!! Hos oss er det mannen som rår ute, jeg er bare utrolig heldig som får bo her! hihi:)
      Gleder meg kjempemasse til bloggtreffet! Krysser fingre for at jeg får det til!
      Trangt går veldig fint i så godt lag:)
      Ha en fin dag:)

      Slett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!