fredag 13. april 2012

Litt barnerom...


Skap til jenterommet har jeg leita lenge etter, og endelig fant jeg et jeg likte:)

Det er fra Home & Cottage og er ikke høyere enn 1.60 høyt!
Søtt skap til søte jenter:)

Jenterommet har lyse vegger, bortsett fra denne veggen! Knallfin farge, som jeg syns kom enda bedre frem når man får en kontrast til den!





M for Mikela og NIE for Heline (slik Heline sa navnet sitt når hu var 1 1/2 år)
Jeg mangler et par E'er før vi kan pynte med fulle navn:)

Knallkule bokstaver kjøpt hos Den Franske Landstil på Madla Amfi

ellers er
Teppe fra Indiska (kjøpt for ett par år sia) 
Blomstrende eske fra Kremmerhuset
Sommerfuglvinger fra HM
Gitaren lekte jeg med som liten jente:)


Linselusa må jo også  være med!


I morgen skal jeg vise dere litt nytt fra badet! Det nærmer seg sakte men sikkert:)

Ganske deilig med kort arbeidsuke! Ha en fin helg!

post signature


3 kommentarer:

  1. Smakfullt og innbydende. Nydelige farger! Du får det bare til rett og slett.. Hilsen Miriam.

    SvarSlett
  2. For et flott skap - virkelig perfekt til barnerom! :-)

    SvarSlett
  3. Sååå utrolig fin lillafarge :) Sprekt og flott rom.

    Ha en fin fin torsdag, snart helg :)

    Henriette

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!