mandag 2. april 2012

Tørket støv av gamle skatter...

Mars har vært en skikkelig vår måned!.. Solstrålene har gitt energi til ryddig, og blant esker på loftet fant jeg noen gamle skatter...




Jenta på bildet er min kjære farmor. Hun blei 90 år i november og en av de sprekeste 90 åringene jeg vet om! Bildet er fra rett før 2.verdenskrig brøt ut, den gangen var hun rundt 18 år og jobbet som gartner hos Gutterød på Stubberød i Larvik.
Knallfint bilde syns jeg!

Televimsen er jeg for ung til å huske, men han er et barndomsminne forde. Den stod i mamma og pappa sin 80'talls "veggsekksjon"... hehe:) hvem husker vel ikke de:)
Bokhyllen er fra gutterommet til pappa! Den hadde vært perfekt på jentene sitt rom, hvitmalt vel og merke, men det har jeg bare ikke hjerte til å gjøre! Den er så fin som den er!
Kokoslyset var jeg så heldig å få i goodiebagen hos den franske landstilbloggtreffet. Det er bare kanontøft og lukter kokos!!!



Ønsker deg en fin påskeuke!
post signature

1 kommentar:

  1. Hei på deg! Koselig bilde av din farmor. Hun er faktisk jevngammel med mine foreldre:-) Min mor ser langt yngre ut enn sine 91 som hun fyller til våren. Far var uheldig å få slag nylig, men kjemper seg tilbake han også.
    Televimsen husker nok jeg som pauseinnslag på NRK i mine barndomsår:-)
    Koselige rammer og bilder fra hjemmet ditt!

    Ønsker deg en fortsatt fin påskeuke!

    Klem fra Hjørdis:-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar!